Επιστολή Π.Ο.Φ.Ε.Ε. για το ισχύον σύστημα υποβολής του Ε9 – το ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ – Ε.Τ.ΑΚ. & Φ.Α.Π. και ο Κλάδος των Λογιστών – Φοροτεχνικών-6/02/2012 .