Παράταση έως τις 31 Μαΐου 2012 υποβολής αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών-27/4/2012

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου παρατείνεται έως  τις 31 Μαΐου 2012 η προθεσμία υποβολής αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση  ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Η παράταση αφορά σε οφειλές οι οποίες  κατέστησαν ληξιπρόθεσμες μέχρι και τις 29 Φεβρουαρίου 2012.