ΕΡΩΤΗΜΑ για ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΙΣΤΩΝ από το Ο.Ε.Ε. No 01

Η Ομάδα Εργασίας για την πιστοποίηση που συγκροτήθηκε από την Κεντρική Διοίκηση του ΟΕΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών θέτει το εξής 1ο (από τα 6 συνολικά) ερώτημα:

 

1. Είναι αναγκαία η πιστοποίηση του Λογιστή Φοροτεχνικού και πως αντιλαμβάνεστε τη σχέση μεταξύ φορολογουμένων (επιχειρήσεων -φυσικών προσώπων), ΔΟΥ και πιστοποιημένων Λογιστών Φοροτεχνικών?

1α.- Ποιές από τις  εργασίες  των ΔΟΥ εκτιμάτε ότι μπορεί να καλύψει ένας Λογιστής Φοροτεχνικός?

Στείλτε μας την άποψή σας – γράφοντας μπροστά “ΟΕΕ-1” πατώντας εδώ:

http://www.pofee.gr/suggestions.jsp