ΕΡΩΤΗΜΑ για ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΙΣΤΩΝ από το Ο.Ε.Ε. No 02

Η Ομάδα Εργασίας για την πιστοποίηση που συγκροτήθηκε από την Κεντρική Διοίκηση του ΟΕΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών θέτει το εξής 2ο (από τα 6 συνολικά) ερώτημα:

Νο-2.- Έχετε γνώμη για το τι ισχύει σε άλλες χώρες για το θεσμό του πιστοποιημένου Λογιστή Φοροτεχνικού ?

Στείλτε μας την άποψή σας – γράφοντας μπροστά «ΟΕΕ-1» πατώντας εδώ: http://www.pofee.gr/suggestions.jsp